marți, 11 decembrie 2012

Marketing-ul afiliat in 2013

Salutare!

Uite ca au trecut mai bine de 4 ani de cand am inceput sa scriu la acest blog dar si aproape 2 ani de cand nu am mai publicat niciun articol nou. Insa m-am hotarat sa ii acord timp si primei mele iubiri din online: cum sa faci bani din afiliere.

Atunci cand am inceput sa scriu in 2008 despre afiliere, piata marketing-ului afiliat era la inceput in Romania. Si dupa 4 ani in care doar am "supravegheat" ce se intampla, fara sa fiu un jucator activ, pot afirma ca tot la inceput este. Dar a depasit faza aceea de vest salbatic, in care fiecare face cum il taie capul.

De ce spun ca este inca la inceput? Chiar daca au aparut jucatori pe piata, atat comercianti care si-au creat propria platforma si retea de afiliere; intermediari (retele de afiliere, 3rd party network) cat si afiliatii (publisher), atrasi in mare masura de comisioanele si premiile oferite, mai este loc destul pentru dezvoltare.

Eu cred ca de acum urmeaza faza profesionista a marketing-ului afiliat. Atat advertiserii cat mai ales afiliatii trebuie sa faca aceasta activitate in mod profesionsit. Adica nu mai merge cu faze de genul: imi fac si eu un blog, ii pun sute de reclame pe el si gata! Astept sa iasa banii! Nu! Ca orice activitate din care vrei sa faci bani iti trebuie cel putin urmatoarele lucruri:

- fixarea unui tel, a unui scop - ce vrei sa obtii cu programele de afiliere
- un plan de actiune bine pus la punct, in care sa iti fixezi termene (deadline).
- un plan de investitii in afacerea ta - pana la urma o poti numi o afacere.
- foarte multa educatie si dezvoltare a ta nu numai in domeniul afilierii ci in toate domeniile conexe castigarii de bani - caci pentru asta vrei sa faci marketing afiliat, sa castigi bani, nu?

Adica trebuie sa devii un profesionist in afiliere ca sa poti castiga cat mai multi bani cu putinta din aceasta piata.

Scopul meu in perioada urmatoare, in functie si de timpul liber, este sa scriu despre aceste lucruri: cum sa-ti faci un plan de actiune, cum sa-ti gasesti un program la care sa te afiliezi si, de ce nu, ce iti trebuie ca sa te dezvolti personal.

Pana data viitoare iti spun:
Spor in toate si mai ales la bani!

Niciun comentariu: