duminică, 28 septembrie 2008

3 Tactici pentru a supravetui online ca afiliat.

Fiecare afiliat este in cautarea unei piete de succes care sa aiba cele mai mari comisioane. Uneori ei cred ca exista o formula magica care sa le aduca mai multi bani din programele de afiliere. De fapt este putin mai complicat.

Exista practici de marketing care si-au dovedit utilitatea in ani de munca si de daruire. Sunt tactici care s-au dovedit a fi bune in marketingul traditional si care s-au dovedit la fel de bune si pentru marketingul online. Aplicand aceste sfaturi iti poti mari vanzarile si poti supravietui in programele de afiliere.

Care sunt aceste 3 tactici?
1. Utilizarea unei singure pagini web pentru a promova fiecare produs/serviciu in parte.
Nu pune toate programele de afiliere pe o singura pagina de web doar pentru a economisi bani din serviciile de gazduire web. Cel mai bine este sa ai un singur site pentru fiecare produs pe care il promovezi. Daca nu, macar sa ai un site si sa iti faci subdomenii pentru fiecare produs/serviciu pe care il promovezi.

Intotdeauna sa afisezi pe pagina produsului descrierea lui cat mai completa pentru ca astfel vizitatorii isi pot forma o imagine initiala asupra ceea ce promovezi. De asemenea, sa incluzi si eventualele comentarii de la vizitatorii care au incercat deja acel produs/serviciu. Insa sa te asiguri ca acestia si-au dat acordul pentru a afisa comentariile lor pe site. Daca pui pe site si poze ale celor care au incercat deja produsul cu atat mai mult vei castiga increderea vizitatorilor tai.

Poti de asemenea sa scrii si niste articole despre produs/serviciu si sa le incluzi pe site ca pagini suplimentare. Incearca sa creezi niste pagini atractive si care sa indemne vizitatorii la actiune. Fiecare titlu ar trebui sa atraga pe cititori sa citeasca mai mult sau chiar sa te contacteze.
2. Ofera rapoarte gratuite cititorilor tai pe care le trimiti prin email.
Creaza niste mesaje pe care le trimiti la un anumit interval de timp tuturor celor care s-au inscris in lista ta de prospecti.

Daca este posibil, incearca sa pui formularul de recoltare a adreselor de email in partea de sus a paginii web astfel incat oricine intra pe site sa nu-l "rateze".

Atunci cand cineva paraseste pagina ta de web sunt doar 2 optiuni: fie cumpara produsul/serviciul pe care il recomanzi, fie nu se mai intoarce niciodata pe pagina ta. Prin trimiterea de informatii folositoare direct in casuta lor de email le reamintesti de produsul/serviciul de care au fost interesati. Astfel cresti sansele da a avea vanzari chiar daca un vizitator nu cumpara de la prima vizita.

Studiile actuale arata ca 50% din prospecti cumpara un produs/serviciu abia dupa a 7 vizita pe site. Asa ca incearca sa creezi 7 - 10 mesaje pe care sa le trimiti vizitatorilor tai. In mesaje trebuie sa arati cum produsul/serviciul pe care il promovezi poate face viata si lucrurile mai usoare pentru prospectii tai.
3. Obtine trafic orientat pe specificul produsului/serviciului promovat.
Daca o persoana care viziteaza site-ul tau nu este interesata de ceea ce oferi pe site acesta va parasi site-ul si nu va mai reveni niciodata pe site-ul tau.

Solutia? Incearca sa scrii un articol despre ceea ce promovezi si sa il publici pe site-urile cu acelasi specific ca al tau sau sa il publici in directoarele de articole. Astfel poti avea un trafic orientat spre specificul site-ului tau.

Incearca sa scrii macar un articol pe saptamana cu cel putin 300-500 de cuvinte. Dupa un anumit timp, prin aceste articole poti aduce in jur de 100 de cititori pe zi interesati de produsul/serviciul tau.

Studiile arata ca 1 vizitator din 100 ajung sa cumpere un produs/serviciu pe care il promovezi. Daca reusesti sa generezi un trafic de 1000 de persoane pe zi inseamna, conform studiilor, ca ai in jur de 10 clienti pe zi.

Daca stai sa te gandesti, aceste tactici nu sunt chiar asa de grele. Este nevoie de putin din timpul tau si de un plan de actiune.

Incearca sa utilizezi aceste sfaturi pentru toate programele de afiliere in care esti inscris.

Mult succes!

Niciun comentariu: